tall short

Randers Kommune

Randers Kommune investerer målrettet i Naturpark Randers Fjord. Vi ønsker at øge tilgængeligheden til Randers Fjord. Området er et stykke unikt natur, som tidligere har været omtalt som ”den hemmelige fjord” blandt kommunens borgere, fordi der er ganske få steder, hvor fjorden er tilgængelig. Med en større tilgængelighed via Naturparkens hotspots forventer vi en øget rekreativ benyttelse og turismeaktivitet langs fjorden. Det er Randers Kommunes ønske, at den øgede aktivitet i området vil øge mulighederne for det lokale erhvervsliv i området, som skal servicere turisterne. Det er samtidig vores håb, at lokale fødevareproducenter med tiden udvikler et brand, hvor kvalitetsprodukter produceret i Naturpark Randers Fjord vil blive eftertragtede.